تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۲۰۷۱۰۷

فضای سبز دهدشت محل پرورش مرغ محلی شده / وقتی هیچ کاری از دست شورای ترافیک بر نمی آید

۵
۰
کبنا ؛ 
شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه که طی سال‌های اخیر خود را درگیر موضوع‌های تکراری از قبیل ساماندهی پایانه مسافربری شماره ۲ دهدشت کرده و مصوبه‌هایی در راستای به سرانجام رساندن این موارد روی کاغذ آورده است در نشست ظهر امروز نیز به طرح و بررسی همین موارد پرداخت.
البته از دو ماه گذشته بحث جدیدی به نام بازار شب چاشنی این شورا شده تا در کنار پایانه شماره ۲ مصوبه‌های دیگری هم شکل گیرد.
این بازارچه که شبانه و در خیابان سپاه دایر می‌شود به علت تداخل مکانی با ایستگاه تاکسی دو مسیر بیمارستان و کمربندی باعث نارضایتی رانندگان این دو خط شده و بارها اعتراض خود را به طور گروهی اعلام کردند.
شورای ترافیک در نشست گذشته (سوم شهریور) طی مصوبه‌ای نسنجیده مقرر کرده بود بازار شب به خیابان فردوسی جنب مخابرات انتقال داده شود؛ مصوبه‌ای که با گذشت دو ماه شکل اجرایی به خود نگرفته است.
در بررسی مصوبه‌های گذشته که در ابتدای نشست مطرح شد علت عدم جابجایی این بازارچه نامناسب بودن خیابان تعیین شده و گره ترافیکی در این نقطه اعلام شد.این در حالی است که اعضای شورای ترافیک می‌توانستند موضوع به این سادگی را قبل از مصوب شدن بررسی و پس از اطمینان از وضعیت مکان جدید مصوب کنند.
انتقال بازار شب طی مصوبه دیگری به خیابان هلال‌احمر تغییر یافت و باید دید شورای ترافیک ظرف دو ماه آینده توان جابجایی این بازار را دارد یا این مصوبه هم به سرنوشت تکراری پایانه شماره ۲ گرفتار خواهد شد.
از دیگر نکات قابل توجه در شورای ترافیک اظهارات قاطع و شفاف علی اقبالی‌پور رئیس پلیس راهور شهرستان بود که معتقد است کارهایی که به نتیجه نمی‌رسند ناشی از سستی کار مدیران است.
رئیس پلیس راهور کهگیلویه تصریح کرد: اگر ما مدیران بخواهیم قطعاً کار پیش می‌رود مشکل این است ما نمی‌خواهیم.
اقبالی‌پور با اشاره به فعالیت بازار شب و گسترش این بازار به میدان مرکزی گفت: جمع‌آوری چند واحد سیار فروش کفش جلوی بانک ملی و در خیابان اصلی شهر چه دغدغه‌ای است که حل نشود؟
اقبالی‌پور با بیان اینکه در اجرای امور باید قاطعیت داشته باشیم،افزود: مأموران اجرائیات شهرداری خود عامل مزاحمت برای پلیس می‌شوند.
وی با اشاره به عدم قاطعیت این مأموران در جمع‌آوری واحدهای صنفی سد معبر تصریح کرد: مأموران شهرداری به جای انجام کار خود از مشکلات می‌نالند و حتی خواهان عزل شهردار شدند.
اقبالی‌پور افزود: در حالی که رفع سد معبر وظیفه پلیس نیست اما برای همکاری با شهرداری هفته گذشته ۱۲ دستگاه ترازو از وانت‌های سیار جمع‌آوری کردیم.
وی هم‌چنین ترافیک چراغ‌های راهنما در چهارراه‌های شهر را از دیگر عوامل مزاحم برشمرد و گفت: چراغ‌هایی که در فاصله کمتر از ۱۰۰ متر نصب شده به جای روان شدن ترافیک باعث گره ترافیکی شده‌اند.
همچنین علی پوزش با اشاره به راه‌اندازی کمربندی دوم دهدشت گفت: فضای سبز این کمربندی محل پرورش مرغ محلی و دام شده است.
فرماندار کهگیلویه با یادآوری مشکلات پایانه مسافربری در بازارچه تعاون بیان کرد: روزانه ارباب رجوع‌های بسیاری درباره این موضوع به فرمانداری مراجعه و خواستار ساماندهی شدن ان هستند.
پوزش افزود: تا زمانی‌ که شهرداری مکان مناسب و مورد تأیید پلیس راهور برای این پایانه در نظر نگیرد گاراژهای مسافری هم‌چنان در بازارچه تعاون روستایی مستقر خواهند بود.
جواد تخشا نیز با بیان اینکه انتقال بازار شب به خیابان مخابرات میسر نشد افزود: مخابرات از مکان‌های حساس است، با این کار مخالفت‌هایی صورت گرفت و حتی با مأموران اجرائیات شهرداری درگیری پیش آمد.
شهردار دهدشت تصریح کرد:چنانچه تا روز سه‌شنبه واحدهای سیار این بازار به مکان جدید که جنب هلال‌احمر است جابجا نشوند با کمک نیروی انتظامی اجباراً منتقل خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
شهردار بسیارضعیف وناتوان است. باحرف راست قهر دارد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
شهرداربایدعزل شودتاوضعیت شهرتغییرکند
Iran, Islamic Republic of
بهترین شهرداری که دهدشت در این چن سال داشته دکتر تخشا شهردار فعلی هستش
سوقی اصل
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار ورودی سرفاریاب و ایران خودرو زمان مغازه های صافکاری و مکانیکی دمار از روزگار مردم در اورده.
خواهش میکنیم این چند تا مغازه را به محله تعمیرکاران انتقال دهید.
امار تصادفات هم خیلی بالاست.
معلب
Iran, Islamic Republic of
الحق یا.. یا خودتو به ..
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1